Regulamin

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – UMSS NAGRADZA - REGULAMIN

I. Ogólne Postanowienia

1.1. Organizatorem programu lojalnościowego „UMSS NAGRADZA", zwanego dalej „Programem” jest UMSS Rober Wasilewski, z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Horodelska 30, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy, pod numerem Wpisu do ewidencji działalności gospodarczej 72104, zwany dalej Organizatorem.

1.2. Program ma na celu nagradzanie Uczestników za korzystanie z usług Organizatora lub Partnerów poprzez przyznawanie Punktów na konto Uczestnika, które mogą być następnie wymieniane na nagrody oferowane w ramach Programu.

1.3. W realizacji Programu udział biorą Organizator oraz Partnerzy, tj. przedsiębiorcy, z którymi Organizator zawarł umowę o współpracy przy przeprowadzaniu Programu, która przewiduje naliczanie Punktów w Programie w związku z nabywaniem przez Uczestników produktów lub usług od Partnerów. Partnerzy nie są uprawnieni do składania jakichkolwiek oświadczeń lub zaciągania zobowiązań w imieniu Organizatora. Aktualna lista partnerów jest udostępniana w serwisie internetowym www.umss.pl.

1.4. Organizator jest podmiotem przyrzekającymi nagrodę w rozumieniu art. 919 kodeksu cywilnego.

1.5. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

II. Uczestnicy Programu

2.1. Program jest adresowany do podmiotów będących przedsiębiorcami, mających siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, nabywających produkty czy usługi Organizatora lub Partnerów w ramach i na potrzeby prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, oraz osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych oraz miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

2.2. W imieniu Uczestnika w Programie działać mogą wyłącznie osoby upoważnione przez Uczestnika. Organizator zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia przez osobę podejmującą działania w ramach Programu w imieniu Uczestnika dokumentu, z którego wynika jej upoważnienie do działania w takim charakterze.

2.3. W Programie nie mogą uczestniczyć Partnerzy Programu, o których mowa w pkt 1.3. Regulaminu, oraz firmy, które współpracują z Organizatorem lub Partnerami Programu na mocy umów zawartych pomiędzy nimi a Organizatorem lub Partnerami.

2.4. Udział w Programie i podanie związanych z udziałem danych jest całkowicie dobrowolne.

III. Przystąpienie do Programu

3.1. Zgłoszenie do Programu następuje poprzez dokonanie rejestracji on-line na stronie internetowej www.umss.pl (prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego).

3.2. Organizator, po dokonaniu prawidłowej rejestracji przez Uczestnika, założy Uczestnikowi indywidualne konto Uczestnika w Programie, oraz przyzna indywidualny numer identyfikacyjny oraz hasło na potrzeby uczestnictwa w Programie, które umożliwiają gromadzenie i realizację punktów oraz dostęp do indywidualnego konta Uczestnika w Programie.

3.3. Rejestracja uczestnictwa w Programie zgodnie z pkt 3.1. oznacza akceptację zasad Programu określonych w niniejszym Regulaminie.

3.4. Organizator Programu zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych podawanych przy rejestracji Uczestnika pod kątem ich kompletności i prawdziwości oraz do odrzucenia zgłoszenia do Programu (odmowy uczestnictwa) w przypadkach, gdy podmiot zgłaszający się nie spełnia warunków określonych w niniejszym Regulaminie.

3.5. W Programie nie mogą brać udziału Uczestnicy, którzy w zgłoszeniu do Programu podali nieprawdziwe lub niekompletne dane. Organizator odrzuci również zgłoszenia podmiotów, które nie spełniają warunków udziału w Programie określonych w niniejszym Regulaminie.

3.6. Organizator nie jest zobowiązany do powiadamiania podmiotu, którego zgłoszenie do Programu zostało zakwestionowane, o fakcie lub przyczynach odrzucenia zgłoszenia.

3.7. W przypadku powzięcia wątpliwości co do prawdziwości lub kompletności danych zawartych w zgłoszeniu, lub wątpliwości dotyczących innych warunków udziału w Programie, Organizator może uzależnić dopuszczenie Uczestnika do programu od uzupełnienia danych lub wyjaśnienia zaistniałych wątpliwości.

3.8. Organizator informuje, że w przypadku odrzucenia zgłoszenia nie wprowadzi danych podanych przez podmiot dokonujący zgłoszenia do bazy danych Programu. Zgłoszenie zostanie jednak zarchiwizowane dla celów dowodowych.

3.9. W celu uniknięcia ryzyka użycia numeru przez osobę nieupoważnioną, uczestnik zobowiązany jest zadbać o to, aby numer ten nie został ujawniony żadnej osobie trzeciej. W przypadku powstania jakiegokolwiek podejrzenia użycia numeru przez osobę nieupoważnioną, należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie zespół obsługujący Program, telefonując pod numer podany w materiałach informacyjnych związanych z programem.

3.10. Zaginięcie, kradzież lub udostępnienie niepowołanym osobom trzecim indywidualnego numeru Uczestnika w programie oraz hasła powinno zostać natychmiast zgłoszone do Centrum Obsługi Programu.

IV. Punkty w Programie

4.1. W ramach Programu Uczestnicy gromadzą Punkty naliczane na ich indywidualne konta według zasad określonych w niniejszym Regulaminie.

4.2. Punkty przyznawane w Programie mogą być wykorzystywane wyłącznie w celach wyraźnie określonych w niniejszym Regulaminie.

4.3. Zamianie na punkty Programu nie podlegają żadne punkty premiowe czy zdobyte w innych programach, o ile nie zostanie zawarta odpowiednia umowa pomiędzy Organizatorem Programu a podmiotem realizującym taki program. Nie istnieje również możliwość przeniesienia przez Uczestnika zgromadzonych punktów lub konta w Programie na inne podmioty, ani też wypłaty kwoty pieniężnej będącej równowartością punktów zgromadzonych na takim koncie.

4.4. Gromadzenie punktów jest możliwe od momentu zgłoszenia/ rejestracji do Programu.

4.5. Punkty z tytułu realizacji zlecenia lub skorzystania z usługi firmy partnerskiej (Partnera) uprawnionej do ich przyznawania, uzyskane w okresie następującym po dokonaniu rejestracji w Programie, a przed otwarciem konta uczestnika, mogą zostać zaliczone na konta Uczestnika, z zastrzeżeniem procedury, o której mowa w pkt 4.16. poniżej.

4.6. Punkty w programie są naliczane w związku z nabywaniem usług dotyczących transportu krajowego i międzynarodowego oraz usług spedycji krajowej i międzynarodowej potwierdzonych dokumentem „Zlecenie Transportowe”wg wzoru określonego przez Organizatora i dostępnego na stronie Organizatora www.umss.pl. (zakładka Zlecenie Transportowe on-line)

4.7. Punkty będą naliczane wyłącznie w przypadku zleceń przekazywanych przez Podmioty gospodarcze oraz osoby fizyczne posiadające odpowiednio siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

4.8. Liczba punktów zaliczanych na konto Uczestnika w związku z nabyciem usługi zależy od wartości zlecenia (stawki przewoźnego) i waluty w jakiej jest określona. Lista punktów w zależności od wartości zlecenia (stawki przewoźnego) i waluty w jakiej jest określona, za które możliwe jest zbieranie punktów, znajduje się na stronie internetowej www.umss.pl, w zakładce „UMSS NAGRADZA”. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany warunków i zasad naliczania Punktów w każdej chwili w czasie trwania Programu.

4.9. Aktualna lista Partnerów programu oraz wykaz usług w związku z którymi można uzyskać Punkty znajduje się na stronie www.umss.pl w zakładkach „PARTNERZY” i „UMSS NAGRADZA”.

4.10. Partnerzy programu mogą oferować dodatkowe Punkty w ramach specjalnych promocji. Uczestnicy programu będą informowani o specjalnych promocjach, liczbie punktów i okresie trwania promocji na stronie internetowej www.umss.pl. Przedsiębiorstwa uczestniczące w Programie (Partnerzy) zachowują prawo do określania warunków i okresu trwania promocji.

4.11. Punktów nie nalicza się za przekazane do realizacji zlecenia transportowe/spedycyjne które zostały prawidłowo wykonane przez Organizatora UMSS Robert Wasilewski a Zlecający/Zamawiający nie opłacił w ogóle lub zapłacił ze znacznym opóźnieniem należności za wykonaną usługę pomimo prawidłowo wystawionych i terminowo przekazanych dokumentów potwierdzjących prawidłowo wykonaną usługę.

4.12. Punkty naliczane są automatycznie na konto Uczestnika wyłącznie wówczas, gdy, w momencie przekazywania zlecenia transportowego/spedycyjnego dla określonej usługi objętej Programem, poda on indywidualny numer uczestnictwa w Programie. Automatyczne naliczenie Punktów możliwe jest jedynie: - w przypadku wprowadzania zlecenia on-line dostępnego na stronie internetowej Organizatora www.umss.pl (zakładka „ZLECENIE TRANSPORTOWE”, - w przypadku rezerwacji dokonanej drogą faksową lub mailową przy użyciu formularza „ZLECENIE TRANSPORTOWE” określonego przez Organizatora i dostępnego na stronie internetowej Ogranizatora www.umss.pl (zakładka „ZLECENIE TRANSPORTOWE” i wpisaniu do zlecenia indywidualnego numeru uczestnictwa firmy w programie. Wyłączną odpowiedzialność za błędne podanie numeru uczestnictwa w programie osobie dokonującej rezerwacji ponosi Uczestnik.

4.13. W przypadku zakupu produktów/usług Partnerów organizatora Punkty będą naliczane po wprowadzeniu przez Uczestnika numeru zlecenia transportowego/spedycyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego zakup produktu/usługi i Partnera w trybie “DODAJ PUNKTY” na stronie www.umss.pl.

4.14. Punkty, które nie zostały automatycznie zapisane na koncie Uczestnika mogą zostać naliczone na konto Uczestnika w ciągu 6 miesięcy od daty przekazania zlecenia transportowego/spedycyjnego lub zakupu produktu/usługi, w sposób określony w punkcie 4.13.

4.15. Punkty za usługi/produkty nabyte przed datą przystąpienia Uczestnika do programu „UMSS NAGRADZA”, mogą zostać naliczone na konto Uczestnika, jeżeli data przekazania zlecenia transportowego/spedycyjnego lub zakup produktu/usługi przypadała nie wcześniej, niż 3 miesiące przed datą zapisania się do programu. W tym Uczestnik powinien podać na stronie www.umss.pl numer zrealizowanego zlecenia transportowego/spedycyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego zakup produktu/usługi w zakładce „DODAJ PUNKTY”. Postanowienie punktu 4.14. stosuje się.

4.16. Punktów nie nalicza się za niewykorzystane lubanulowane zlecenia transportowe/spedycyjne. Punktów nie nalicza się również po upływie terminów określonych w punktach 4.14 i 4.15.

4.17. W przypadkach określonych w pkt 4.12 Punkty zostaną zarejestrowane na koncie Uczestnika po upływie 4 tygodni licząc od ostatniego dnia miesiąca w którym zrealizowane zostało zlecenie transportowe/spedycyjne lub zakupiony został produkt/usługa.

4.18. Uczestnik Programu może sprawdzić aktualne saldo swojego konta punktów w Programie dzięki osobistemu dostępowi w trybie online do konta w programie - po wprowadzeniu indywidualnego numeru uczestnictwa w programie oraz hasła.

4.19. Uczestnicy Programu czynnie korzystający z oferty Programu otrzymują, zgodnie z zasadami określonymi w materiałach reklamowych i na stronie www.umss.pl, regularne informacje na temat aktualnego salda w trybie on-line.

4.20. Reklamacje dotyczące ewentualnych rozbieżności w saldzie konta należy zgłaszać przed upływem czterech tygodni od chwili pojawienia się go na udostępnionym poprzez Internet koncie punktów uczestnika. Po upływie tego terminu, saldo rachunku uznaje się za przyjęte.

4.21. Organizator zastrzega sobie możliwość wysyłania e-maili przypominających, jeżeli na koncie uczestnika nie będzie żadnej aktywności w ciągu 2 miesięcy.

V. Zamiana Punktów na nagrody w Programie

5.1. Uczestnik może wykorzystywać swoje Punkty zgromadzone w Programie i wymienić je na nagrody pod warunkiem, że saldo jego konta osiągnie wartość wymaganą dla uzyskania wybranej nagrody.

5.2. Nagrody oferowane przez Organizatora w Programie wraz z określeniem wymaganej dla uzyskania poszczególnych nagród liczby punktów, ogłaszane są na stronie www.umss.pl w zakładce „NAGRODY” oraz w materiałach informacyjnych Programu.

5.3. Identyfikacja Uczestnika podczas zamawiania nagród następuje poprzez podanie indywidualny numeru uczestnictwa w programie oraz hasła.

5.4. Nagrody w Programie stanowią vouchery na usługi i produkty oferowane przez Biuro Podróżników FLUGO z siedzibą w Bydgoszczy przy ul.M. Skłodowskiej-Curie 10, będące biurem podróży - Partnerem programu. Pełna oferta Partnera – Biura Podróżników FLUGO dostępna jest na strnie internetowej www.flugo.com.pl. Oferta częściowa dostępna jest na stronie Organizatora programu w zakładce „NAGRODY”.

5.5. Zamówienia vouchera w Programie należy dokonywać drogą mailową na adres umssnagradza@umss.pl. Liczba punktów odpowiadająca nagrodzie jest odejmowana z konta uczestnika w momencie dokonania rezerwacji biletu. .

5.6. Wystawienie i przesłanie vouchera-nagrody następuje w ciągu 3 dni od momentu zamówienia.

5.7. Podróż odbywana w ramach nagrody w Programie podlega ogólnym warunkom przewozowym obsługującego go przewoźnika.

5.8. Punkty w Programie nie są przyznawane w związku z zamówieniem i wykorzystaniem vouchera-nagrody stanowiącego nagrodę w Programie.

5.9. Nagrodę w postaci vouchera w zamian za Punkty w programie można wymieniać tylko na oferty proponowane przez Biuro Podróżników FLUGO – partnera Programu.

5.10. Zasady zamawiania i zwrotu pozostałych nagród przewidzianych w Programie następuje zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami mającymi zastosowanie w odniesieniu do określonej nagrody, znajdującymi się na stronie www.umss.pl w zakładce „NAGRODY".

5.11. Zamówienia nagród w Programie można składać przez Internet po zalogowaniu się przez Uczestnika za pomocą przyznanego mu numeru i hasła identyfikacyjnego. Zamówienie musi zostać złożone w trybie online nie później, niż na 5 dni przed planowanym wykorzystaniem nagrody w przypadku voucherów – nagród i nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed datą podróży.

5.12. Terminy dokonywania rezerwacji pozostałych nagród mogą różnić się w zależności od kategorii nagród (np. dłuższych terminów realizacji usług pocztowych). Szczegóły zamieszczone są na stronie internetowej, a związane z nimi pytania należy kierować do Centrum Obsługi Programu „UMSS NAGRADZA”.

5.13. Inne sposoby zamawiania nagród ogłaszane są odrębnie na stronie internetowej lub materiałach informacyjnych związanych z Programem.

5.14. Dostępność nagród może być uzależniona od daty, sezonu oraz trasy. Organizator zastrzega, iż pewne konkretne nagrody mogą być w pewnych okolicznościach niedostępne.

5.15. W przypadku pewnych typów nagród, niniejszy Regulamin może ulec zmianie lub uzupełnieniu o warunki szczególne ogłaszane wraz z odpowiednimi ofertami, do których się one odnoszą.

5.16. W przypadkach nagród będących usługami Partnerów zastosowanie znajdują regulacje dotyczące świadczenia usług przez konkretne przedsiębiorstwo partnerskie.

5.17. Vouchery-nagrody wystawiane są w formie dokumentu (papierowej) potwierdzającego jego wysokość określoną w PLN i ważność określoną ostateczną datą do wykorzystania.

5.18. Odbiór voucherów - nagród wystawionych w formie papierowej może nastąpić w biurze Organizatora w godzinach otwarcia biura. Bilet może być również wysłany pocztą oraz na specjalne życzenie Uczestnika kurierem za dodatkową opłatą. W przypadku nagród wysyłanych pocztą lub kurierem, przesyłki są dostarczane na adres firmy zarejestrowanej w Programie lub inny wskazany przez Uczestnika. Informacje na temat wysokości takiej opłaty zamieszczane są na stronie internetowej materiałach zakładce „NAGRODY” oraz w materiałach informacyjnych Programu. Zapytania dotyczące wysokości opłaty za obsługę można także kierować do Centrum Obsługi Programu.

5.19. Uczestnicy programu zobowiązani są niezwłocznie dokonywać weryfikacji, czy dostarczone zostały im właściwe dokumenty oraz czy dane na dokumentach są prawidłowe.

5.20. Uczestnik może zamówić nagrody jako prezent, dla dowolnie wybranej osoby trzeciej. Wskazana osoba jest w tym przypadku uprawniona do skorzystania z usługi stanowiącej nagrodę, jednakże nie staje się Uczestnikiem Programu. Beneficjentem nagrody przyznawanej w Programie pozostaje Uczestnik.

5.21. Uczestnik nie może wymienić nagród oferowanych w Programie na inne nagrody ani gotówkę.

5.22. W przypadku kradzieży, zniszczenia lub zgubienia dokumentów związanych z nagrodami w Programie Uczestnik zobowiązany jest niezwłocznie do zgłoszenia tego faktu Organizatorowi. Utracone dokumenty mogą zostać zastąpione nowymi, za pobraniem odpowiedniej opłaty za obsługę. Opłaty manipulacyjnej nie pobiera się, jeżeli dokumenty zaginą podczas ich przesyłki do uczestnika programu, pod warunkiem, że uczestnik zgłosi ich zaginięcie niezwłocznie i nie później niż po upływie 21 dni od daty ich zamówienia.

5.23. Niewykorzystane Punkty zostają anulowane po 36 miesiącach od realizacji danego zlecenia transportowego/spedycyjnego, o ile na stronie internetowej lub w materiałach informacyjnych programu nie zostaną opublikowane inne postanowienia. Uczestnik Programu może na bieżąco sprawdzić datę utraty ważności Punktów na indywidualnym koncie uczestnika programu na stronie internetowej www.umss.pl.

5.24. Nagrody w Programie zostaną wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.

VI. Nadużycia przy wykorzystaniu nagród

6.1. Sprzedaż, wymiana, sprzedaż z licytacji lub zawarcie jakiejkolwiek innej transakcji handlowej dotyczącej dokumentów związanych z nagrodami z osobami trzecimi jest niedopuszczalne.

6.2. Niedopuszczalne jest także układanie się co do sposobu nabycia lub sprzedaży punktów lub nagród oraz bezprawne wykorzystywanie nagród lub dokumentów związanych z nagrodami.

6.3. W przypadku dopuszczenia się przez uczestnika programu nadużyć, o których mowa w pkt 6.1. – 6.2. powyżej, Organizator zastrzegaj sobie prawo do blokady lub konfiskaty dokumentów związanych z nagrodami oraz do odmowy wydania nagród lub honorowania zdobytych przez uczestnika Punktów. Postanowienie powyższe nie narusza także prawa do dochodzenia dalszych roszczeń od Uczestnika programu, łącznie z roszczeniami o odszkodowanie.

VII. Odpowiedzialność Organizatora

7.1. Ze względu na brak bezpośredniej kontroli Organizatora nad firmami Partnerami, UMSS Robert Wasilewski zwany Organizatorem Programu nie ponosi odpowiedzialności za dostęp do usług świadczonych przez firmy partnerskie (np. rejsy, pobyty w hotelach, wyczieczki, itp.) ani za właściwą realizację tych usług. W takich przypadkach, zastosowanie znajdują zasady i warunki świadczenia usług przez konkretne przedsiębiorstwo partnerskie.

7.2. Organizator Programu nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego przez Uczestników, oraz skutki późniejszej zmiany danych i informacji podanych w zgłoszeniu uczestnictwa, zwłaszcza niemożliwość nawiązania kontaktu z Uczestnikiem lub wydania mu nagrody.

7.3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie i terminowość doręczenia przez pocztę lub firmę kurierską listów, przesyłek, a także za wszelkie inne działania Poczty Polskiej i kuriera.

7.4. W celu uniknięcia ryzyka użycia numeru identyfikacyjnego Uczestnika przez osobę nieupoważnioną, uczestnik zobowiązany jest zadbać o to, aby numer ten nie został ujawniony żadnej osobie trzeciej. W przypadku powstania jakiegokolwiek podejrzenia użycia numeru przez osobę nieupoważnioną, Uczestnik powinien niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie zespół obsługujący program, telefonując pod numer podany w materiałach informacyjnych związanych z programem. Zarówno UMSS Robert Wasilewski zwany Organizatorem Programu jak i Partnerzy programu nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wynikłe z czynności dokonanych przez osoby, które w sposób nieuprawniony uzyskały dostęp do numeru identyfikacyjnego i hasła Uczestnika.

7.5. Organizator nie ponosi także odpowiedzialności za błędy w zakresie naliczania Punktów w Programie będące wynikiem posługiwania się przez Uczestnika nieprawidłowym numerem identyfikacyjnym lub innymi danymi w ramach Programu.

7.6. Odpowiedzialność Organizatora wobec Uczestnika ograniczona jest do wartości nagrody przysługującej Uczestnikowi.

VIII. Ustanie uczestnictwa w Programie

8.1. W przypadku wykluczenia Uczestnika na zasadach określonych w pkt 10.1. konto Uczestnika zostaje zamknięte a naliczone Punkty nie wymienione na nagrody – anulowane. Wykluczenie Uczestnika z Programu z przyczyn podanych powyżej nie wyklucza możliwości zgłaszania dalszych roszczeń, zwłaszcza roszczeń odszkodowawczych.

8.2. Uczestnik Programu może zrezygnować z udziału w Programie. W tym celu powinien przesłać Organizatorowi odpowiednie oświadczenie w tej kwestii.

8.3. Udział Uczestnika w Programie ustaje również w przypadku, gdy Uczestnik zawrze z Organizatorem specjalne warunki realizacji przekazywanych zleceń transportowych/spedycyjnych.

8.5. W przypadku ustania uczestnictwa w Programie z przyczyn podanych w punktach 8.2 do 8.3 powyżej, Uczestnik uprawniony jest do realizacji zgromadzonych Punktów w terminie 6 miesięcy od otrzymania przez Organizatora oświadczenia o rezygnacji z udziału w programie. Jednakże Uczestnik, który zrezygnował z uczestnictwa traci możliwość korzystania z indywidualnego konta on-line. W tym przypadku nagrody zostaną wystawione na jego życzenie przez centrum Obsługi programu.

8.6. W przypadku uczestnika będącego osobą fizyczną, udział Uczestnika w Programie ustaje z chwilą zmiany miejsca zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

8.7. W przypadku uczestnika nie będącego osobą fizyczną, udział Uczestnika w Programie ustaje z chwilą ustania jego bytu prawnego, w szczególności upadłości lub likwidacji.

8.8. W przypadku ustania uczestnictwa w Programie na zasadach określonych w pkt 8.6 i 8.7. konto Uczestnika zostaje zamknięte a naliczone Punkty nie wymienione na nagrody – anulowane.

IX. Postępowanie reklamacyjne

9.1. Reklamacje co do przebiegu Programu mogą być zgłaszane w formie pisemnej na adres Organizatora lub na adres mailowy umssnagradza@umss.pl.

9.2. Prawo złożenia Reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom.

9.3. Reklamacja powinna zawierać oznaczenie Uczestnika, dokładny adres oraz telefon kontaktowy, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.

9.4. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 30 dni od dnia ich doręczenia Organizatorowi.

9.5. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca. Uczestnik o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej.

X. Czas trwania programu

10.1. Program rozpoczyna się 01 września 2009 r. i trwa do odwołania przez Organizatora na zasadach określonych w pkt 10.2.

10.2. Program może być zawieszony lub zakończony przez Organizatora w dowolnym momencie. Organizator poinformuje o zakończeniu Programu w materiałach reklamowych oraz na stronie internetowej Programu pod adresem www.lotdlafirm.com w terminie 30 dni przed dniem zakończenia Programu.

10.3. Uczestnikom przysługuje prawo wymiany zgromadzonych Punktów na Nagrody w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia Programu. Po upływie tego terminu przyznane Punkty zostają unieważnione.

XI. Postanowienia końcowe

11.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu oraz zasad Programu określonych w pozostałych materiałach, przy czym zmiana ta nie może naruszać uprawnień nabytych przez Uczestników. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Programu pod adresem www.umss.pl

11.2. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z Programem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

11.3. Niniejszy Program oraz wszelkie wynikające z niego zobowiązania podlegają przepisom prawa polskiego.

11.4. W przypadku, gdy którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie sądownie uznane za nieskuteczne, fakt ten nie będzie miał wpływu na moc obowiązującą pozostałych postanowień.

11.5. Na potrzeby dokonywania wykładni niniejszego Regulaminu miarodajna jest jego polska wersja językowa.

11.6. Prawa i obowiązki Organizatora oraz Uczestników określone są wyłącznie w Regulaminie oraz materiałach do których Regulamin wyraźnie odsyła. W zakresie, w jakim wynika to z niniejszego regulaminu, prawa i obowiązki Partnerów oraz Uczestników określają regulaminy Partnerów. Wszelkie materiały marketingowe dotyczące Programu mają znaczenie wyłącznie informacyjne.

11.7. Regulamin jest dostępny dla Uczestników w czasie trwania Programu w siedzibie Organizatora, w punktach sprzedaży Partnerów oraz na stronie internetowej Programu pod adresem www.umss.pl

    • Przetwarzanie danych osobowych podawanych w związku z rejestracją Uczestnika w Programie następuje zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.